poniedziałek, 15 lipca 2013

MAscara!





Noszę okulary juz od podstawówki i gdy pod koniec gimnazjum zaczęlam zaprzyjaźniać się z tuszem zawsze miałam wrażenie, że nie mam rzęs.Tak to śmieszne, ale moich rzęs zza okularów wcale nie było widać i oczy wydawały sie nijakie ;P.W międzyczasie nauczyłam się malować kreski i w ten sposób 'zaznaczałam' oko do czasuu..gdy przeprowadziłam się do Niemiec.Malowanie kreski na oku zajmowało mi trochę czasu a tutaj po prostu go nie miałam.Na szczęście dzięki której z dziewczyn na yt odkryłam tusz do rzęs z Essence..
W końcu zapomniałam o kresce i nawet za nią nie tęsknie..no moze czasami ;)
Tusz mega pogrubia rzęsy i jeżeli dobrze go użyjemy nie skleja ich..więc dziewczyny jeżeli 'nie widac' waszych oczu ;P to gorąco polecam!








a jaki jest wasz ulubiony tusz do rzęs?





po
         przed

sama nie wiem czemu ich tyle mam o..

cena: 2,49 €

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz